Hong Kong

26 april 2017 - Chek Lap Kok, Hongkong

Woensdag zonnig 21 graden

WP_20170426_002 1WP_20170426_001De dag van vertrek. Zoals elke dag in deze vakantie vroeg wakker. Douchen en de koffer inpakken. Geen idee maar elke vlucht is die zwaarder ondanks de achtergebleven kleding. Van 21 naar 23 naar 24 en nu 28 kg. Maar binnen de marge van 30 kg. Cecile heeft mee op een lekker (en veel..) Big Brekkie ontbijt getrakteerd. Zou ik genoeg aan moeten hebben voor de komende 24 uur. Een laatste wandeling langs de baai en dan op pad naar het vliegveld. Ruim 3 werken samen en dan Dag zeggen valt me niet makkelijk. Maar Cecile heeft haar zaakjes goed voor elkaar. En dat helpt. En er is altijd Skype.

WP_20170426_003WP_20170426_005Ik heb mijn horloge op NL tijd gezet. De komende vluchten wil ik op NL ritme gaan doen. Voorlopig wakker blijven en pas in de 2e vlucht gaan slapen. Goede plek in het vliegtuig. De laatste rij voor de eerste WC/Pantry break. De stoel kan maximaal achterover. Geen passagiers achter me. Toch vrij voorin. De broodjes bij het eten zijn nog warm. Vervelende lange vlucht. Boek van Willem de Zwijger uitgelezen, twee Star Wars films gekeken.

​Nu wachten bij gate 24 in die enorme vertrekhal voor Internationaal. Tweeënhalf uur, dan gaat de reis weer verder.

Tijd om dit verslag op mijn mobieltje te maken en een beetje te blijven lopen. Restless legs...

WP_20170426_006

1. Cecile Kroes:
    2 mei 2017
    Had helemaal niet door dat je nog wat had geschreven. Tegen die tijd zat ik al weer op het kantoor :( waren een top 3.5 weken :)