Melbourne, St. Kilda

13 april 2017 - Saint Kilda, Australië

Donderdag, Zonnig, 20 graden

DSC_0830Met de zonsopgang wakker, auto inpakken en op weg naar de volgende stop: Melbourne.
3 uur rijden met een tussenstop in Ballarat de stad van de Australische goldrush.
Cecile weer de perfecte navigator in onze DownUnder rally. Met de lunch bij het hotel voor de komende twee dagen. St.Kilda is de wijk aan het strand en de pier. Ingechecked en daarna de huurauto afgeleverd bij Avis.

De rest van de tijd in Melbourne te voet of met de tram. Ook nu blijkt Cecile de perfecte gids, ze kent ook elke uithoek in Melbourne.
DSC_0852DSC_0859Een plan gemaakt voor de komende dagen en begonnen in de zuiderlijke helft. Botanische tuin en de art-wijk. Kilometers gemaakt, zere voeten.
Voor Cecile gaat Sydney altijd boven Melbourne. Zij kan dat het beste beoordelen maar ik vind Melourne niet tegenvallen. Een hele Europese stad in bouw en inrichting. Wel veel en veel drukker op straat.
Heel goed gegeten, leuke restaurants en terrasjes.