Sydney (2)

25 april 2017 - North Sydney, Australië

Dinsdag, Wisselvallig 23 graden
DSC_0364De laatste vakantiedag. Anzac Day (veteranendag) Een vrije dag in Australië met allerlei herdenkingen.
Voor ons een wandeldag. Over dé brug naar de Ferry naar Manly (beach). Een mooie tocht van 30 min over de baai met prima uitzicht op de brug en het Opera House.
WP_20170425_004Manly is een van de bekenste stranden van Sydney en op deze vrije dag een drukte van belang.
Tripadvisor noemt de 9 km Manly Scenic Walk naar The Spit als interessante optie. Volgens het info board een wandeling van 4,5 uur. We hebben het in 2,5 uur weten te doen. Een mooie wandeling rondom de baai met af en toe flinke klim of afdaling.
WP_20170425_010Met brandende voeten en stomende schoenen in The Spit gekomen en daarna met de bus naar de stad. Dit keer Chatwood voor nog wat last minute shopping.
De vakantie afgesloten in St.Leonards ook een wijk die ik nog niet gezien heb. Mooie rustige wijk. Perfecte pasta als afsluiting.
WP_20170425_012Morgenochtend wordt het alles in de koffer zien te krijgen en next stop Hong Kong